Guies Docents

    

    Guies Docents

   FloridaUniversitaria  UCEV

          Escola Idiomes      Master Profesorado

    

    

    

    

    

bulletDiumenge, 30 d'Abril de 2017 bullet

lo Último

 

L M X J V S D
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

lo Último

2n B Biologia: Practiques en el SCSIE de Microscòpia electrònica de la Universitat de Valencia

Foto grupo

10 alumnes de 2n B en l’assignatura de Biologia, han participat en una activitat pràctica, a la Secció de Microscòpia Electrònica del SCSIE de la Universitat de Valencia.
L’alumnat ha tingut l’oportunitat d’entrar en contacte amb tècniques d’anàlisi avançades, que s’utilitzen actualment en diferents camps d’investigació, emprant microscòpia electrònica de transmissió, de rastreig, així com la microscòpia làser confocal, així com en la complexa preparació de les mostres. Ha estat un matí molt profitós i hem gaudit de debò.

29 de Abril de 2017

L’alcalde de València, Joan Ribó, escriu a l'alumnat de 2n ESO

Foto grupo

02
02
02

Des del Projecte Cooperatiu de 2n ESO L’Herència del tio Manel, i com una activitat del projecte, calia imaginar que l’alumnat formava part d’un grup de joves preocupats per la restauració i la protecció del patrimoni de l’Horta Sud. S’havia d’escriure una carta dirigida als alcaldes de la comarca explicant-los la intenció del projecte, rehabilitar una alqueria herència del tio Manel, per què cal protegir-les i demanar-los col·laboració.
Un dels nostres alumnes, Jordi Contell Simarro, de 2n ESO B va dirigir la seua carta a l’alcalde de València Joan Ribó, i aquest li ha contestat explicant-li tot el que s'ha fet per restaurar aquestos edificis que sí que són patrimoni cultural.
Ací us presentem les cartes

25 de Abril de 2017

DEFENSA DEL PROJECTE DE 2nESO "L'HERÈNCIA DEL TIO MANEL"

Foto grupo

02
02
02
02

El passat dimecres 12 d’abril, al saló d’actes de l’edifici C, i dintre del mòdul de Projecte Cooperatiu, l’alumnat de 2n d’ESO va explicar i defensar les seues propostes de transformació de l’alqueria rebuda en herència.
Va ser un matí de nervis i emocions on cada grup va tractar de mostrar tot el que havia planificat durant els mesos de projecte en què han estat immersos.
Tot va començar quan l’alumnat s’assabentà de l’herència que els havia deixat el tio Manel; una alqueria per restaurar amb la condició que la transformaren en un espai multicultural. Ací va començar el treball del Projecte Cooperatiu de 2n d’ESO. L’alumnat organitzat en grups base va fer un treball d’investigació i coneixement de la importància cultural d’aquestes edificacions de l’horta valenciana.
Posteriorment l’alumnat, segons les seues preferències, es va ficar a treballar en grups d’experts per tal de poder conèixer les ferramentes i estratègies de cara a planificar de la millor manera possible la seua proposta d’alqueria per al tio Manel.
Les dues últimes setmanes ja s’han dedicat exclusivament a preparar les sis propostes de transformació que es defensaren davant del jurat format pel professorat de l’equip docent, alumnat de màster de Secundària que ens ha estat acompanyant i els alumnes avaluadors de la resta de grups de projecte.
L’alumnat es va repartir en tres portaveus que s’encarregaven d’explicar tots els detalls de la proposta, en un tècnic informàtic que s’encarregava dels aspectes informàtics de la defensa, dos responsables de sala que havien d’ajudar a mantenir l’ordre al públic i repartir els documents necessaris al jurat i un alumne/a avaluadors de cada grup que havia d’avaluar a la resta de grups.
A més, el tio Manel ens va enviar un comunicat demanant al jurat que no seleccionara solament una única proposta guanyadora sinó una recopilació de bones idees que l’ajudaran a mantenir viva l’alqueria dels seus avantpassats.
Estem d’enhorabona perquè de bones idees en va haver un grapat.
Felicitats a tot l’alumnat de 2n d’ESO pel seu gran treball.

18 de Abril de 2017

JOBSHADOWING A POLÒNIA

Foto grupo

02
02
02

Continuen els intercanvis a Florida Secundària. Durant la setmana del 27 al 31 d’abril Vicent Moncholí va realitzar una estança d’observació professional o jobshadowing a Polònia, coneixent el Liceum Ogolnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej, institut de secundària-batxillerat situat a la cuitat polaca de Kónskie.
Sota el títol “Oppening our school to Europe” l’estada ha estat dirigida principalment a conèixer el sistema educatiu polonès així com l’observació de la pràctica docent, per tal de buscar possibilitats de millorar les competències en les diferents assignatures i la llengua anglesa. Ha estat una setmana de reunions, encontres i assistència a diferents aules, on s’han pogut descobrir gran part de les accions pedagògiques d’aquest centre.
D’aquesta manera, el nostre projecte creix gràcies al coneixement d’altres experiències i altres formes de fer, contribuint també a la internacionalització del nostre centre.

10 de Abril de 2017

Participem a l'Olimpiada Matemàtica

Foto grupo

El passat dissabte 8 d’abril el grup d’alumnes de 4t d’ESO format per Izan Romero, Carlos Calpe, Oti Iokh, Alex Salinas, Joan Romo i Mike Escamilla, junt a alguns familiars i la professora de matemàtiques, acudiren a l’I.E.S. Almussafes, una de les seus on es celebrà la fase comarcal de l'Olimpíada Matemàtica organitzada per la Societat Al-khwarizmi.
Aquest event que pretén potenciar el gust per la resolució de problemes a través d’una activitat formativa, lúdica i creativa i fomentar la convivència, l’intercanvi d’idees i amistat entre els estudiants ha sigut una experiència molt enriquidora per al nostre alumnat.

09 de Abril de 2017
© FLORIDA - CENTRE DE FORMACIÓ bullet Avda. Diputación, s/n
bullet C.P. 46470 - CATARROJA (Valencia)
bullet Tel: 961 220 382 - Fax: 961 269 933
bullet Contacte            bullet Treballa a Florida
FLORIDA, Centre de Formació Avís Legal - Política de Privacitat