APRENENTATGE COMPARTIT

L’alumnat de la modalitat de Tecnologia del Màster de Professorat de Secundària de Florida Universitària, ha visitat el taller de Tecnologia de Florida Secundària i ha pogut gaudir de les presentacions preparades per l’alumnat de secundària on els han explicat tots els projectes que estan realitzant. Els grups de Batxillerat i ESO, així com el grup de 4t d’ESO han sigut els responsables d’explicar quina és la manera de treballar que més els agrada i quin és l’ús que es fa del taller i de l’aula-taller del centre.

Els futurs profes de Tecnologia havien preparat una bateria de preguntes que han servit per a establir una conversa temàtica que els ha ajudat a entendre quines són les peculiaritats d’aquesta assignatura i les seues necessitats logístiques i didàctiques.

La supervisió del professor de Tecnologia, Víctor Castro, ha servit per a acabar de contextualitzar els comentaris dels alumnes i per acabr d’entendre el procés de canvi que està caracteritzant aquesta disciplina en els últims cursos.

Aquesta sessió d’aprenentatge compartit entre alumnes de nivells tan diferents s’ha conclòs amb la realització d’una proposta de nova distribució d’espais i recursos que han hagut de dissenyar futurs profes de tecno segons el seu criteri i la informació rebuda.

Tenint en compte que aquesta modalitat del Màster està composada majoritàriament per enginyers i arquitectes, les propostes rebudes han sigut d’un nivell de qualitat i concreció més que interessants.

Caldrà tenir-les en compte per al futur.