El passat 23 d’octubre de 2018, Adrián Trujillo Orero, alumne de 2n de Batxillerat de Florida Secundària, va viure l’experiència de participar en la fase de preselecció per a la XXX Olimpíada Estatal de Física al districte de la Universitat de València.
En aquesta competició, Adrián ha sigut un dels 22 alumnes seleccionats per a rebre un curs de 72 hores on aprofundirà en els seus coneixements de física mentre es prepara per a la Prova local de l’Olimpíada de Física. En aquesta segona fase, que se celebrarà el pròxim dijous 21 de febrer de 2019, se seleccionarà l’equip de 6 estudiants que representarà als centres de secundària del Districte Universitari de València en la fase nacional de la XXX Olimpíada Estatal de Física.
Adrián, a qui li agradaria continuar els seus estudis amb el Grau de Física a la Universitat de València, ha valorat l’oportunitat que suposa formar part de l’Olimpíada: “el darrer any m’adoní que m’encantava estar-me hores i hores fins que era capaç de resoldre un problema de física i la satisfacció que això em produïa. Així que, per què no enfrontar-me al repte de competir amb els millors alumnes en la matèria i tractar de posar a prova la meua inquietud?”, ha explicat.
Enhorabona Adrián! Gaudeix de aquesta oportunitat i tant de bo aconsegueixes superar també aquesta segona fase!