Els cursos de 1º i 2º d’ESO de Florida Secundària al Campus de Catarroja, treballen a l’aula de música el ritme musical. Ho fan d’una manera divertida, motivant-los amb cançons d’actualitat properes al seu món.
Gràcies a estes activitats s’aconseguix treballar diverses qüestions, com són: la motricitat, interioritzar el ritme musical i treballar en equip tota la classe amb la finalitat que la cançó sonara correctament.
El ritme s’ha dut a terme utilitzant palets, que combinant diferents maneres de tocar-los produïen diferents sons i, per tant, es treballen altres qualitats del so com el timbre i la duració. Amb esta dinàmica es potencia la vivència amb la finalitat d’adquirir coneixements musicals.

