Secretaria acadèmica

PROCÉS D’ADMISSIÓ I MATRÍCULA 2020/2021

A causa de l’estat d’alarma que actualment estem patint, i d’acord amb el DECRET LLEI 2/2020 de 3 d’abril de mesures urgents en l’àmbit de l’educació, el procediment d’admissió i matrícula per al curs 2020/2021 es tramitarà de manera telemàtica.

Tota la informació sobre el procés i l’accés a la plataforma de preinscripció i matrícula la trobareu a:

MATRÍCULA TELEMÀTICA

A aquest web podeu trobar tota la informació que necessiteu per a dur a terme tot el procés. A més a més, a partir del dia 17 de juny, també trobareu a aquest espai l’accés per a realitzar la preinscripció a ESO i Batxillerats.

En la Secretaria Acadèmica de Florida SECUNDÀRIA podràs accedir als serveis relatius a la gestió acadèmica de l’ensenyament secundari obligatori.
Els serveis concrets que es gestionen des de la Secretaria Acadèmica són:

Realitzar la preinscripció de la matrícula i la mateixa matrícula.
Cosultar el teu expedient acadèmic.
Gestionar: certificats, trasllats, beques, convalidacions, títols.
Gestionar tots els pagaments derivats de la gestió acadèmica de l’ensenyament secundari obligatori: rebuts, devolucions de rebuts, depòsits de títols, etc.

 HORARI DE SECRETARIA: 

Tots els matins de 9.00 a 14.00 h.
Vesprades de Dilluns, Dimecres i Dijous de 16.00 a 18.30h.
Vesprades de Dimarts (en periode lectiu) de 16.00 a 20.00h.

Per a més informació:
96 122 03 82
infosecundaria@florida-uni.es