Alumnat de 2n d’ESO de Florida Secundària (Campus Catarroja) participa en el concurs «De major vull ser com…«, un projecte que reconeix el paper de les dones científiques i tecnòlogues en el món actual.
L’objectiu és visibilitzar la gran tasca que han fet i fan les dones en la ciència i la tecnologia, i motivar els joves a seguir este camí de descobriment, innovació i canvi.
«De major vull ser com…»
Organitzat per la Universitat de València (UV), Fisabio, INCLIVA, ISABIAL i la Fundació HGUV, el concurs convida a estudiants d’ESO, Batxillerat i FP de la Comunitat Valenciana a crear vídeos que visibilitzen el paper de les dones en la ciència i la tecnologia, promovent la igualtat de gènere.
Amb un total de 16.000 euros en premis, es valoren categories com a millor guió, producció, innovació i premi del públic. Els fons es destinaran a material educatiu. El jurat, compost per experts en igualtat, ciència i comunicació, avaluarà l’originalitat, creativitat i l’impacte de les obres audiovisuals.