Florida Secundària va participar en la 18a CONTesCOLTES, la Mostra Professional de Contacontes, sota el títol: ‘Contescoltes per la DANA: de Biblioteques, Danes i Narracions’.
Celebrada el 26 de novembre en el Monestir de Santa María de la Valldigna, va reunir diferents narradors i narradores valencianes del projecte ‘Contes per la DANA. Zona 0: Narració d’emergència. Estem ací per vosaltres‘, que va recaptar fons per a les biblioteques de les zones afectades, contant contes per telèfon. Els donatius van servir per a realitzar sessions de narració i altres accions solidàries.
Durant la mostra, en l’acte de clausura, va tindre lloc una taula redona amb responsables de biblioteques afectades pel 29-O. Per part del CRAI-Biblioteca de Florida Secundària va participar la tècnica Arantxa Meseguer, per a donar a conéixer els reptes que va haver d’afrontar el centre, especialment des d’este àrea, després de la catàstrofe i els treballs i accions realitzades per a recompondre el fons bibliogràfic.

