Sis alumnes del centre noruec Vennesla Videregående Skole, acompanyats per un professor, van arribar ahir a València donant pas a la segona part de l’intercanvi amb aquest centre durant el present curs escolar.
Aquesta mobilitat s’emmarca dins del nostre projecte Erasmus+ KA1, que també busca treballar la sostenibilitat i el treball cooperatiu, a més de promoure l’aprenentatge internacional, l’intercanvi cultural i el desenvolupament de competències clau.
Al llarg de la setmana, l’alumnat participant participarà en diverses activitats i visites culturals així com en tallers al nostre centre, on compartirem maneres de fer, d’aprendre i de viure, enriquint així l’experiència educativa de tots els implicats.
Els estudiants noruecs s’allotjaran a casa de l’alumnat de 1r de batxillerat de Florida Secundària, que ja va visitar el centre de Vennesla Videregående Skole el passat mes de febrer, reforçant així els vincles creats durant la primera part de l’intercanvi. A més, durant aquests dies també treballaran conjuntament amb altres grups del centre en diferents sessions educatives.
Aquesta experiència suposa una gran oportunitat per fomentar la convivència, la competència lingüística, el treball en equip i l’obertura cultural del nostre alumnat, en línia amb els objectius del programa Erasmus+.
