L’alumnat de 3r i 4t d’ESO de Florida Campus Alzira ha assistit a la representació teatral de Tirant lo Blanch al Teatre Flumen de València, a càrrec de la companyia Aula Escena.

L’obra, una de les grans joies de la literatura valenciana del segle XV, s’ha presentat en una adaptació divertida i dinàmica que recull alguns dels capítols més importants de la novel·la per oferir a l’alumnat una visió general de la història, els personatges i les aventures del cavaller Tirant.

Aquesta eixida cultural ha permés apropar l’alumnat a un dels clàssics més importants de la nostra literatura d’una manera diferent, amena i participativa. El teatre es converteix així en una ferramenta educativa que complementa el treball fet a l’aula i contribueix a despertar l’interés per la lectura i pel patrimoni literari valencià.

Una experiència enriquidora per descobrir que els clàssics també poden ser divertits i que hi ha moltes maneres d’aprendre i gaudir de la literatura!